1. Acasă
  2. _ Reglementările magazinului

Reglementările magazinului Prismalumino.ro

 

§ 1 INFORMAȚII GENERALE

1.1. Magazinul Prismalumino este administrat de compania Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o., date de înregistrare: Mysłowicka 1, 43-100 Tychy, NIP: 6462933172, REGON: 243492288. Înregistrată în Registrul Antreprenorilor din Registrul Național Judiciar administrat de Tribunalul Districtual Katowice sub numărul KRS:0000493662. Persoana autorizată să reprezinte compania este Președintele Consiliului de Administrație - Mateusz Gabryś.

1.2. Producătorul tuturor produselor disponibile în magazin este compania Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o., cu sediul în Tychy, strada Mysłowicka 1, 43-100. Date de contact: [email protected]. Magazinul Prismalumino.ro acționează ca vânzător, responsabil pentru procesarea comenzilor, servicii pentru clienți și îndeplinirea obligațiilor care decurg din legislația privind protecția consumatorilor

1.3. Acest regulament stabilește condițiile de utilizare a serviciului. Utilizatorul serviciului este obligat să se familiarizeze cu conținutul regulamentului, iar efectuarea unei achiziții reprezintă acceptarea acestuia.

1.4. Toate relațiile rezultate din contractul dintre Prismalumino și Clienți sunt supuse termenilor și condițiilor generale. Excepțiile sunt luate în considerare doar în situațiile în care au fost confirmate în prealabil între Vânzător și Client în formă scrisă sau au fost specificate în acești termeni și condiții comerciale.

1.5. Clientul, prin plasarea comenzii, se obligă să furnizeze date personale complete și conforme cu adevărul. În cazul furnizării de date false, clientul este responsabil pentru daunele rezultate din acest fapt.

 

§ 2 ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

2.1. Imaginile și toate celelalte produse prezentate de Prismalumino pe Internet sau în alte medii nu constituie o ofertă comercială în sensul art.534 din Codul Civil, ci doar o invitație pentru client de a prezenta o ofertă de cumpărare. Ofertele de cumpărare pot fi depuse prin intermediul site-ului Prismalumino sub formă de formulare online sau în scris la adresa de e-mail.

2.2. Plasarea unei comenzi în magazinul online este echivalentă cu exprimarea dorinței de a încheia un contract de vânzare-cumpărare în condițiile specificate în acest regulament și în comandă.

2.3. Clientul, la plasarea comenzii, este obligat să ia în considerare prețul total al comenzii. Toate prețurile indicate pe site sunt prețuri brute, incluzând TVA de 19% și nu includ costurile de expediere.

2.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza furnizarea serviciului și procesarea comenzii dacă produsele vor conține conținut contrar legii, bunelor moravuri sau principiilor de conviețuire socială. Magazinul își rezervă, de asemenea, dreptul de a face modificări la prețurile produselor incluse în ofertă, precum și modificări în ceea ce privește costurile de livrare a articolelor comandate.

 

§ 3 PLATA

3.1. Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., emite pentru fiecare comandă o Factură TVA în format electronic, în conformitate cu prevederile legii din 11 martie 2004 privind taxa pe bunuri și servicii (text consolidat: Jurnalul Oficial din 2011 nr. 177, poz. 1054) și a ordinului Ministrului Finanțelor din 3 decembrie 2013 privind emiterea facturilor (Jurnalul Oficial din 2013, poz. 1485). Datele acceptate pentru Factura TVA sunt identice cu datele furnizate de Cumpărător în formularul de comandă, în timpul plasării comenzii în magazinul online. Datele comandantului și datele pentru factura TVA pot fi diferite. Aceste date trebuie definite de Cumpărător în momentul plasării comenzii prin intermediul magazinului online. Clientul, în conformitate cu reglementările în vigoare, are dreptul să solicite Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., cu sediul în Tychy (43-100), str. Mysłowicka 1, trimiterea facturii emise în conformitate cu prevederile de mai sus în format tipărit, trimițând o astfel de cerere la adresa de e-mail: [email protected] sau prin poștă la adresa: Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., str. Mysłowicka 1, 43-100 Tychy.

3.2. Plățile pentru comenzi pot fi efectuate sub formă de:
- Prin intermediul PayU
- Cu card de plată
- Numerar sub formă de expediere contra ramburs
- Paypal

3.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a accepta sau refuza anumite forme de plată.

Suma plății contra ramburs nu ar trebui să depășească 750 LEI. Comenzile peste această sumă trebuie plătite integral înainte de începerea procesului de realizare.

 

§ 4 LIVRAREA

4.1. Comandând livrarea la domiciliu, puteți plăti pentru marfa comandată în numerar la primire sau puteți alege o altă formă de plată:

- Cu card de plată

- PayPal

4.2. Expedierea și ridicarea coletului contra ramburs.

Obligația legală a Cumpărătorului este de a primi bunul (marfa) achiziționat, ca urmare a contractului de vânzare-cumpărare încheiat și de a plăti Vânzătorului prețul acestuia. Vânzătorul, pe de altă parte, este obligat să livreze Clientului marfa plătită (Art. 535. § 1. CC) În cazul nepreluării mărfii comandate, Vânzătorul are dreptul să urmărească executarea contractului și plata prețului de la Cumpărător, iar în cazul necesității reexpedierii, Vânzătorul are dreptul să perceapă Cumpărătorului costurile reexpedierii.

4.3. Începutul termenului de realizare a comenzii este considerat trimiterea unui e-mail cu confirmarea acceptării comenzii pentru realizare. Aceasta are loc după primirea setului complet de informații referitoare la comandă.

4.4. Livrarile se fac prin firme de curierat.

 

§ 5 GARANȚIA

5.1. Vânzătorul asigură Livrarea Produsului lipsit de defecte fizice și juridice. Vânzătorul este responsabil față de Client dacă Produsul are un defect fizic sau juridic (garanție).

5.2. Dacă Produsul are un defect, Clientul poate:

a) Depune o declarație de reducere a prețului sau de retragere din Contractul de vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul înlocuiește imediat și fără inconveniente excesive pentru Client Produsul defect cu unul fără defecte sau elimină defectul.

Această limitare nu se aplică dacă Produsul a fost deja înlocuit sau reparat de Vânzător sau dacă Vânzătorul nu a îndeplinit obligația de a înlocui Produsul cu unul fără defecte sau de a elimina defectele. Clientul poate, în loc de eliminarea defectului propusă de Vânzător, să solicite înlocuirea Produsului cu unul fără defecte sau, în loc de înlocuirea Produsului, să solicite eliminarea defectului, cu excepția cazului în care aducerea lucrului în conformitate cu contractul în modul ales de Client este imposibilă sau ar necesita costuri excesive în comparație cu modul propus de Vânzător. La evaluarea costurilor excesive, se ia în considerare valoarea Produsului fără defecte, tipul și importanța defectului constatat, precum și inconvenientele la care ar fi expus Clientul printr-un alt mod de satisfacere.

b) Solicita înlocuirea Produsului defect cu unul fără defecte sau eliminarea defectului. Vânzătorul este obligat să înlocuiască Produsul defect cu unul fără defecte sau să elimine defectul într-un timp rezonabil, fără inconveniente excesive pentru Client.

Vânzătorul poate refuza să satisfacă cererea Clientului dacă aducerea în conformitate cu Contractul de vânzare a Produsului defect în modul ales de Client este imposibilă sau, în comparație cu al doilea mod posibil de aducere în conformitate cu Contractul de vânzare, ar necesita costuri excesive. Costurile de reparare sau înlocuire sunt suportate de Vânzător.

5.3. Clientul care își exercită drepturile de garanție este obligat să livreze produsul defect la adresa Vânzătorului. În cazul Clientului care este Consumator, costul livrării este suportat de Vânzător.

5.4. Vânzătorul răspunde în temeiul garanției dacă defectul fizic este constatat înainte de expirarea a doi ani de la livrarea Produsului către Client. Cererea de eliminare a defectului sau de înlocuire a Produsului cu unul fără defecte se prescrie în termen de un an, dar acest termen nu se poate încheia înainte de expirarea termenului specificat în prima propoziție. În acest termen, Clientul poate să se retragă din Contractul de vânzare sau să depună o declarație de reducere a prețului din cauza defectului Produsului. Dacă Clientul a solicitat înlocuirea Produsului cu unul fără defecte sau eliminarea defectului, termenul pentru retragerea din Contractul de vânzare sau depunerea unei declarații de reducere a prețului începe să curgă din momentul expirării fără succes a termenului pentru înlocuirea Produsului sau eliminarea defectului.

5.5. Toate reclamațiile legate de Produs sau de executarea Contractului de vânzare, Clientul le poate adresa în formă scrisă la adresa Vânzătorului.

5.6. Vânzătorul, în termen de 14 zile de la data cererii conținând reclamația, va răspunde la reclamația privind Produsul sau reclamația legată de executarea Contractului de vânzare depusă de Client.

5.7. Clientul poate depune la Vânzător o reclamație în legătură cu utilizarea serviciilor gratuite furnizate pe cale electronică de Vânzător. Reclamația poate fi depusă în format electronic și trimisă la adresa [email protected]. În notificarea reclamației, Clientul trebuie să includă o descriere a problemei apărute. Vânzătorul analizează imediat, dar nu mai târziu de 14 zile, reclamațiile și oferă Clientului un răspuns.

5.8 Vânzătorul permite Clientului care este Consumator să utilizeze soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor. Entitatea autorizată, competentă pentru Vânzător, este Inspectoratul Vojvodal al Inspecției Comerciale din Katowice. str. Brata Alberta 4. 40-951 Katowice. cutie poștală nr. 178. secretariat tel.: (32) 35 68 100.

 

§ 6 LIMITAREA RĂSPUNDERII

6.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru lipsa accesului constant la Magazinul Online și viteza de funcționare a sistemului, precum și pentru erorile tehnice și electronice care apar în timpul plasării comenzii, dacă cauza apariției lor sunt factori asupra cărora magazinul nu are control.

 

§ 7 DREPTUL DE RETRAGERE DIN TERMENII CONTRACTULUI

Dreptul de retragere din termenii contractului

 

§ 8 RECLAMAȚII

8.1. Vânzătorul oferă o garanție de 12 luni pentru produsele oferite. Acest termen se aplică de la data livrării produsului către Client.

8.2. Vânzătorul furnizează instrucțiuni de asamblare a produsului.

8.3. Cumpărătorul trebuie să notifice imediat, după constatarea neconformității serviciului cu contractul, o reclamație scrisă la adresa de e-mail: [email protected].

8.4. Vânzătorul este obligat să analizeze reclamația în termen de 14 zile de la notificarea acesteia.

8.5. În cazul în care se constată că marfa livrată nu este conformă cu contractul, adică are un defect care îi reduce valoarea sau utilitatea sau marfa a fost livrată într-o stare incompletă, cumpărătorul are dreptul să solicite aducerea produsului în stare conformă cu contractul prin repararea gratuită, înlocuirea produsului cu unul nou sau, în cazul în care acest lucru nu este posibil, rambursarea fondurilor plătite pentru comandă.

8.6. Vânzătorul are dreptul să solicite returnarea produsului defect de la client.

8.7. Produsele create la cererea clientului (personalizate) nu sunt returnabile.

 

§ 9 DISPOZIȚII FINALE

9.1. În chestiunile nereglementate de prezentul Regulament, se aplică prevederile Codului Civil sau alte reglementări juridice referitoare la funcționarea serviciilor și magazinelor online.

9.2. Prismalumino își rezervă dreptul de a face modificări la acest Regulament.

9.3. Pe paginile noastre, terțe părți plasează informații sub formă de fișiere cookies (așa-numitele cookie-uri) și alte tehnologii similare pe dispozitivul dvs. terminal (de exemplu, computer, smartphone) și obțin acces la acestea. Aceștia sunt partenerii noștri de încredere cu care colaborăm constant pentru a adapta publicitatea la nevoile și interesele dvs. pe paginile noastre și ale lor, precum și serviciile pe care le furnizăm noi și partenerii noștri de încredere.