1. Acasă
  2. _ FAQ

Întrebări frecvente

 Mai jos veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:

 

Cum găsiți tipul potrivit de oglindă?

 
În magazin puteți utiliza motorul de căutare introducând frazele dorite sau puteți utiliza categoriile create. Dacă aveți probleme în alegerea unei oglinzi, puteți contacta oricând consilierii noștri la următorul număr +40 312294741 (engleză)  sau prin e-mail la adresa [email protected].
 

Cum pot plasa o comandă?

 
Procesul de comandă este foarte simplu! Odată ce v-ați hotărât asupra unui produs, tot ce trebuie să faceți este să dați clic pe ADAUGĂ LA Coș, apoi să completați formularul de comandă și să efectuați plata. Dacă aveți vreo problemă, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați! 
 

Cum pot plăti pentru comanda mea?

 
Plata comenzii se face prin plăți online securizate, adică prin card de credit, portofel electronic, PayPal sau ramburs (la curier).
 

Care este termenul de execuție?

 
Noi creăm produse individuale pentru fiecare client. Expedierea produselor comandate are loc de obicei în 1-2 zile. Începutul termenului de livrare este considerat a fi trimiterea unui e-mail de confirmare a faptului că comanda a fost acceptată pentru procesare - aceasta este după ce toate informațiile cele mai importante și plata au fost primite.
 

Cum se fac expedierile în Polonia și în străinătate?

 
Efectuăm expedieri prin curierat atât în țară, cât și la nivel internațional. Timpul de livrare depinde de țară (expedierile internaționale sunt tarifate individual).

- Transportul în Polonia durează aproximativ 1-2 zile lucrătoare.

- Transportul în Europa durează aproximativ 3-5 zile lucrătoare.

- Transportul către SUA durează aproximativ 2-3 zile lucrătoare.

- Transportul către alte locații poate dura aproximativ 4-6 zile lucrătoare.
 

Care este costul comenzii?

 
Costul comenzii depinde de tipul, precum și de dimensiunea produsului. Odată ce ați selectat un produs, suma totală a comenzii dvs. va apărea atunci când accesați coșul.



Costurile de transport trebuie adăugate la fiecare comandă.
 

Ce trebuie să fac dacă un colet este deteriorat?

 
Dacă observați vreo deteriorare a ambalajului atunci când ridicați coletul de la curier, asigurați-vă că îl deschideți în prezența curierului. Dacă și produsul este deteriorat, întocmiți imediat un raport de deteriorare împreună cu curierul. Apoi trimiteți-l la [email protected] împreună cu o fotografie a deteriorării. După ce am primit cererea dvs., vă vom trimite un produs nou, de calitate superioară.
 

Cum pot depune o plângere?

 
Dacă un produs care v-a fost livrat nu este conform cu comanda dvs. - dimensiunea, rama, materialul sunt greșite sau comanda dvs. este incompletă, vă rugăm să ne anunțați imediat! Trimiteți un e-mail la [email protected] atașând fotografii ale defectului. Odată ce reclamația dvs. este acceptată, vă vom trimite produsul corect sau vă vom rambursa banii.

 

Pot returna un produs comandat?

 
Magazinul Prismalumino.ro oferă 14 zile pentru returnarea unui produs standard. Amintiți-vă, totuși, că produsul returnat nu trebuie să fie deteriorat sau folosit. Includeți dovada de cumpărare a oglinzii și datele dvs. personale cu numărul de cont în care doriți să vă rambursez banii. Vă vom rambursa banii în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea informațiilor necesare și a produsului.

 

   

DACĂ MAI AVEȚI ÎNTREBĂRI, SCRIEȚI-NE!