Întrebări frecvente
Mai jos veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:
Cum găsiți tipul potrivit de oglindă?
În magazin puteți utiliza motorul de căutare introducând frazele dorite sau puteți utiliza categoriile create. Dacă aveți probleme în alegerea unei oglinzi, puteți contacta oricând consilierii noștri la următorul număr +40 312294741 (engleză) sau prin e-mail la adresa [email protected].
Cum pot plasa o comandă?
Procesul de comandă este foarte simplu! Odată ce v-ați hotărât asupra unui produs, tot ce trebuie să faceți este să dați clic pe ADAUGĂ LA Coș, apoi să completați formularul de comandă și să efectuați plata. Dacă aveți vreo problemă, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați!
Cum pot plăti pentru comanda mea?
Plata comenzii se face prin plăți online securizate, adică prin card de credit, portofel electronic, PayPal sau ramburs (la curier).
Care este termenul de execuție?
Creăm produse individual pentru fiecare client. Timpul de procesare a comenzii este de 2 zile lucrătoare de la momentul plasării comenzii. Începerea perioadei de procesare a comenzii este considerată a fi trimiterea unui e-mail de confirmare a acceptării comenzii pentru procesare - aceasta are loc după primirea tuturor informațiilor importante și a plății. Timpul total de procesare a comenzii, inclusiv livrarea, este de 4-7 zile lucrătoare.
Cum sunt gestionate livrările?
Expediem prin intermediul companiilor de curierat atât pe plan intern, cât și internațional. Termenul de livrare este de obicei de 4-7 zile lucrătoare.
Care este costul comenzii?
Costul comenzii depinde de tipul, precum și de dimensiunea produsului. Odată ce ați selectat un produs, suma totală a comenzii dvs. va apărea atunci când accesați coșul.
Costurile de transport trebuie adăugate la fiecare comandă.
Costurile de transport trebuie adăugate la fiecare comandă.
Ce trebuie să fac dacă un colet este deteriorat?
Dacă observați vreo deteriorare a ambalajului atunci când ridicați coletul de la curier, asigurați-vă că îl deschideți în prezența curierului. Dacă și produsul este deteriorat, întocmiți imediat un raport de deteriorare împreună cu curierul. Apoi trimiteți-l la [email protected] împreună cu o fotografie a deteriorării. După ce am primit cererea dvs., vă vom trimite un produs nou, de calitate superioară.
Cum pot depune o plângere?
Dacă un produs care v-a fost livrat nu este conform cu comanda dvs. - dimensiunea, rama, materialul sunt greșite sau comanda dvs. este incompletă, vă rugăm să ne anunțați imediat! Trimiteți un e-mail la [email protected] atașând fotografii ale defectului. Odată ce reclamația dvs. este acceptată, vă vom trimite produsul corect sau vă vom rambursa banii.
Pot returna un produs comandat?
Magazinul Prismalumino.ro oferă 14 zile pentru returnarea unui produs standard. Amintiți-vă, totuși, că produsul returnat nu trebuie să fie deteriorat sau folosit. Includeți dovada de cumpărare a oglinzii și datele dvs. personale cu numărul de cont în care doriți să vă rambursez banii. Vă vom rambursa banii în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea informațiilor necesare și a produsului.
DACĂ MAI AVEȚI ÎNTREBĂRI, SCRIEȚI-NE!