1. Acasă
  2. _ Reclamații și retururi

Reclamații și retururi

1. Perioada de garanție pentru produsele oferite în magazinul nostru este de 12 luni.

2. Vânzătorul este responsabil față de Client în cazul neconformității Produsului cu contractul (garanție legală). Garanția legală este exclusă în cazul Cumpărătorului care nu este consumator sau întreprinzător cu drepturi de consumator.

3. Dacă Produsul are un defect, Clientul are dreptul:

a) să solicite înlocuirea Produsului defect cu unul fără defecte sau eliminarea defectului. Vânzătorul este obligat să înlocuiască Produsul defect sau să elimine defectul într-un termen rezonabil, fără inconveniente excesive pentru Client.

b) are dreptul de a se retrage din contract numai dacă vânzătorul a refuzat să aducă produsul în conformitate cu contractul, neconformitatea persistă sau din declarația vânzătorului rezultă că nu va aduce produsul în conformitate cu contractul într-un termen rezonabil.

4. Clientul care își exercită drepturile în baza garanției legale este obligat să returneze produsul defect la adresa Vânzătorului. În cazul Clientului care este consumator, costurile de returnare sunt suportate de către Vânzător.

5. Orice reclamație legată de Produs sau de executarea Contractului de Vânzare poate fi depusă de către Client în formă scrisă sau prin e-mail la adresa Vânzătorului. Trimiterea reclamației în format electronic la adresa [email protected] va accelera procesarea acesteia.

6. Vânzătorul va răspunde la reclamația privind Produsul sau reclamația legată de executarea Contractului de vânzare în termen de 14 zile de la primirea acesteia.

7. Baza pentru depunerea unei reclamații sunt defectele tehnice ale produsului, cum ar fi:
- dimensiuni incorecte,
- potrivire incorectă,
- tip incorect de material,
- lipsa oricărei componente a comenzii.

8. Nu fac obiectul reclamațiilor:

- Reclamațiile că motive precum sclipici, aur, argint, beton, marmură, tablă ruginită, lemn etc. nu corespund realității. Aceste motive sunt imprimate, ceea ce poate face ca aspectul lor să difere de original. Reflexiile luminii nu fac parte din grafică.

- Diferențe de culoare. Nuanțele produsului final pot diferi ușor de vizualizare din cauza calibrării monitorului, a mașinii de imprimare și a tipului de cerneală utilizată - diferențele de nuanță nu constituie un motiv de reclamație.

- Comanda anterioară avea o nuanță diferită. Comenzile plasate la momente diferite pot prezenta mici diferențe în nuanță sau încadrare, deoarece toate produsele sunt realizate după primirea comenzii.

- Deteriorări mecanice (intervenții asupra produsului, arsuri, utilizare necorespunzătoare)

- Deteriorările apărute în timpul utilizării, ca urmare a trecerii timpului (de exemplu, uzura normală) nu fac obiectul reclamației.

- Iluminatul LED nu este acoperit de garanție.

 

Dreptul de retragere din contract