Politica de cookie-uri
CE SUNT FIȘIERELE "COOKIES"?
Fișierele "cookies" sunt șiruri de caractere, date informatice, în special fișiere text mici, care sunt salvate pe dispozitivul final în momentul vizitării site-ului nostru.
PENTRU CE FOLOSIM FIȘIERELE "COOKIES"?
Folosim fișierele "cookies" pentru a îmbunătăți utilitatea site-ului nostru și calitatea serviciilor oferite, în conformitate cu preferințele utilizatorilor noștri. Le folosim și pentru cercetări statistice anonime privind vizitele pe site. Datele din fișierele "cookies" permit blocarea afișării repetate a acelorași conținuturi utilizatorilor și ajută la creșterea eficienței reclamelor.
CE TIPURI DE FIȘIERE "COOKIES" FOLOSIM?
Folosim două tipuri de fișiere "cookies" – „de sesiune” și „persistente”:
Fișierele „de sesiune” sunt temporare și rămân pe dispozitivul utilizatorului până la delogarea de pe site.
Fișierele „persistente” rămân pe dispozitivul utilizatorului pentru perioada specificată în parametrii fișierelor "cookies" sau până la ștergerea manuală de către utilizator.
Fișierele „de sesiune” sunt temporare și rămân pe dispozitivul utilizatorului până la delogarea de pe site.
Fișierele „persistente” rămân pe dispozitivul utilizatorului pentru perioada specificată în parametrii fișierelor "cookies" sau până la ștergerea manuală de către utilizator.
DATE PERSONALE
Nu folosim fișierele "cookies" pentru a identifica un anumit utilizator al site-ului.
RETARGETING
Folosirea fișierelor "cookies" ne permite să ajungem cu mesaje publicitare la utilizatorii care au vizitat deja site-ul nostru, pe alte site-uri vizitate de aceștia, inclusiv cele aparținând partenerilor colaboratori.
GESTIONAREA ȘI ȘTERGEREA FIȘIERELOR "COOKIES"
În mod implicit, software-ul folosit pentru navigarea pe internet permite salvarea fișierelor "cookies" pe dispozitivul final, însă este posibilă modificarea acestor setări și blocarea lor prin ajustarea setărilor browserului.
Blocarea fișierelor "cookies" poate afecta funcționarea corectă a unor funcționalități disponibile pe site.
Blocarea fișierelor "cookies" poate afecta funcționarea corectă a unor funcționalități disponibile pe site.
CE TREBUIE SĂ FACI DACĂ COLETUL ESTE DETERIORAT?
Dacă în momentul primirii coletului de la curier observi orice deteriorare a ambalajului, deschide coletul în prezența curierului. Dacă și produsul este deteriorat, completează împreună cu curierul un proces-verbal de daună. Apoi trimite-l pe adresa [email protected] împreună cu o fotografie a pagubei. După primirea sesizării, îți vom trimite un produs nou, în stare perfectă.
CUM POT DEPUNE O RECLAMAȚIE?
Dacă produsul livrat nu este conform comenzii – are o dimensiune greșită, o încadrare greșită, un material greșit sau comanda este incompletă, informează-ne imediat! Trimite un e-mail la [email protected] și atașează poze cu defectul. După aprobarea reclamației, îți vom trimite produsul corect sau îți vom rambursa banii.
SE POATE RETURNA UN PRODUS COMANDAT?
Magazinul Prismalumino.pl oferă 14 zile pentru returnarea unui produs standard. Reține că produsul returnat nu trebuie să fie deteriorat sau utilizat. În coletul de retur adaugă dovada achiziției oglinzii și datele tale personale, inclusiv contul bancar unde dorești să îți rambursăm banii. Rambursarea va fi efectuată în termen de până la 14 zile lucrătoare de la primirea produsului și a informațiilor necesare.